Mi az informatika STRATÉGIA?

Annak hivatalos, koncepció szintű megfogalmazása, hogy a szervezeten belül (vagy annak egy részében) az informatika milyen szerepet fog betölteni a jövőben:

  • azonosítja a szervezet jövőbeni fejlődési irányát;
  • tartalmazza az elképzeléseket arra vonatkozóan, hogy támogassa az informatika ezt az irányt;
  • konstruktív kijelentésekre "fordítja le" ezeket az elképzeléseket az előrevezető úttal kapcsolatban az információs rendszerek, az infrastruktúra, a szervezet és a koncepciók vonatkozásában;
  • rávilágít a fő szervezeti-működési előnyökre, amelyeket az információs rendszerek várhatóan hoznak.

Szolgáltatásaink a stratégia üzleti tervezés során:

  • a stratégiai irányvonal meghatározása, amely a legmagasabb szintű végterméke a stratégiatervezési folyamatnak,
  • döntés az alkalmazási projektek strukturális kérdéseiről,
  • infrastrukturális projekteknél a változtatás szükségességének megállapítása,
  • új vagy átdolgozott informatikai koncepciók, szabványok, eljárások és módszerek iránti igény azonosítása,
  • projektek közötti függőségek meghatározása,
  • erőforráskorlátok azonosítása,
  • erőforrások ütemezése,
  • egyéb tényezők mérlegelése,
  • irányítási és áttérési tervek.
  • Informatikai rendszerek és technológiák kiválasztása:

    A kiválasztási feladatok kapcsán nyújtott szolgáltatásaink:
    • a kívánatos funkcionalitás és minősítés meghatározása
    • IS (Information Services) stratégia megvalósításához szükséges információs rendszerek kiválasztása
    • programcsomagok, alkalmazások, hardverek vagy rendszerintegrátorok kiválasztása
    • IT outsourcing lehetőségének felmérése

Informatikai projektek tervezése, vezetése, kivitelezése:

Projekt: Minden olyan tevékenység, amely olyan egyszeri komplex feladatot jelent, amely egy meghatározott cél megvalósulására irányul, meghatározott feltételek között.

A projekt ismertető jelei:

  • cél meghatározás
  • idő korlátok
  • költség keretek és erőforrások
  • projekt specifikus szervezet

Szolgáltatásaink ezen a téren:

  • cégre szabott informatikai megoldások keresése, döntést segítő előkészítéssel
  • rendszerek bevezetése az igényfelméréstől az átadásig
  • informatikai projektek tervezése, vezetése a projekt létrehozásától kezdődően, a végrehajtáson át, a lezárásáig
  • a tervek felülvizsgálata, a munkafolyamat követése
  • Support, művezetés, konzultáció:

    Mi a Support?

    Szakmai információ vagy közvetlen segítség nyújtás informatikai rendszerek működési zavarainak elhárítására. A működéssel, működtetéssel, alkalmazásfejlesztéssel kapcsolatos szakmai kérdések megválaszolása.

    Support szolgáltatásaink:
    • időszakos
    • rendszeres
    • távoli
    • helyszíni support tevékenységek végzése.

    Support szerződés keretében:

    • lehetőséget biztosítunk telefonos, helyszíni, email-en keresztüli help desk-re
    • az adott termékhez szoftverkövetést biztosítunk

    Konzultáció

    Minősített szakértőink tanácsadással segítik az ügyfelek munkáját informatikai rendszerek beállításánál és cseréjénél, a rendszer kiválasztás, platform meghatározás, méretezés és a rendszer bevezetés során.